תקנון השימוש באתר הנ"ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.

 

  1. קדימון

    אתר "לדמרקט" (להלן "האתר") הוא אתר המשמש כאתר (תאורה מעוצבת במחיר שפוי) ייצוגי עבור "לדמרקט" והנך מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן

    בנוסף השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.

    הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

  2. קניין רוחני

    האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ"ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר "לדמרקט" ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר "לדמרקט".

    בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.

  3. תוכן האתר

    אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.

    קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.

    התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של "לדמרקט" ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד את האמור בתקנון זה (ראה סעיף 3) למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.

  4. כל התמונות באתר הינם תמונות להמחשה בלבד, ייתכנו שינוים בגדלים ,בצבעים  שלהם, עיצוב חיצוני ואמצעי התקנה.
    התמונות מוצגות באתר לפי סעיף  27א לחוק זכויות יוצרים
  5. ניהול משתמשים ומבקרים באתר

    הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת הIP של המחשב שלו, כתובת הMACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש.

    צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לה תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר "שם האתר שלכם".

    אישור התקנון מהווה הסכמה למשלוח פרסומים בערוצי השיווק השונים כגון וואטסאפ, מייל וכו' מטעם הנהלת האתר.

     לרכישה באתר על הרוכש/ת להיות בן/ת 18 שנים ומעלה.

  6. גילוי נאות

    באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.

    בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.

  7. איזור שיפוט

    בעת שאתם עושים שימוש באתר ובמקרה בו התגלעה כל מחולקת אתם מסכימים להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז תל אביב.

  8. החזרת מוצרים ושירות

    מוצרים אותם לא ניתן להחזיר לאחר הקנייה :
    - במידה ורכשתם מוצר שנעשו בו שינויים על פי דרישה אישית.
    - נורות, פרוזקטורים , פסי לד, רכיבי לד , דרייברים שנאים ובקרים.
    - פרופיל לד.
    מוצרים שניתן להחזיר 14 יום לאחר הקנייה (תשלום בפועל) :
    ניתן לעשות זאת בתקופה של עד 14 יום מיום הרכישה בפועל בלי קשר לזמן איסוף המוצר ממחסני החברה בפועל.  כל עוד לא בוצע שימוש במוצר והוא נשאר באריזתו המקורית ללא פגם וללא שימוש ולא נפתח.
    הזיכוי יהיה בניכוי דמי ביטול ובהצגת חשבונית לפי תקנת הגנת הצרכן וזאת בניכוי דמי המשלוח בסך 40 שח לכל פריט ( במידה והמוצר נשלח על חשבון לדמרקט לבית הלקוח)  ו 5% מערך המוצר או עד 100 ש"ח לכל ההזמנה + 2.5% דמי סליקה במידה והקנייה בוצעי בכרטיס אשראי. לדמרקט לא תהיה אחראית לאיסוף המוצר חזרה מבית הלקוח במידה ויחליט להחזיר את המוצר.

    לא ניתן לקבל החזר כספי על מנורות שנרכשו ממחלקת עודפים/תצוגה.

    הנחות שניתנו במעמד הרכישה יבוטלו בהתאם לשיקול דעת החברה במידה וחלק מההזמנה יבוטל וחלק לא.

  9. אחריות ושירות

    ניתן להביא מוצר תקול לסניפי לדמרקט או למעבדת החברה באזור התעשיה נוף הארץ בשעות פעילות הסניפים. לא תנתן אחריות למוצרים בבית הלקוח או בכל מקום שהוא לא במעבדות לדמרקט. לדמרקט לא אחראית על פירוק והרכבת המוצרים ולא תשא בעלויות במידה ויהיו לפירוק המוצרים. במידה וישנו נזק פיסי או נזק חשמלי שנוצר בגלל התקנה לקויה לא תנתן  אחריות על המוצר. גופי תאורת חוץ לשימוש חוץ (רטוב) יש לאטום את פתחי המנורה, בגב המנורה ובחזית המנורה מסביב לעדשות הלד,  בחומר איטום ( סיליקון / סיקה וכו'...), תקופת האחריות לכל מוצר מצוינת על החשבונית קנייה שמצורפת להזמנה בעת קבלת המוצר. מוצרים מעל 100 ש"ח יהיו בעלי אחריות לשנה למעט פסי לד להם לא תינתן אחריות ומומלצת התקנה מקצועית שתבטיח אורך חיים ארוך לחיי המוצר.
    מוצרים מתחת ל 100 שח יהיו בעלי אחריות בין 3-12 חודשים בהתאם למוצר, ניתן לקבל מידע נוסף משירות הלקוחות לכל מוצר ומוצר. 

  10. משלוחים

 ניתן לרכוש באתר ולקבל את המוצרים במשלוח ע"י חברת משלוחים, בקנייה מעל 400 שח עלות המשלוח תהיה על חשבון לדמרקט, במידה והעיסקה בוטלה / הוחזרה לחברה / בוצעה בה שינוי עלות המשלוח תגבה מהלקוח ותקוזז מההחזר הכספי שינתן ללקוח החפץ בביטול העיסקה. עלות  המשלוח האריזה והטיפול לכל מוצר בהזמנה תהיה 40 שח. במידה והמשלוח נשלח ללקוח והלקוח סרב לקבל , הלקוח יחויב על כל פריט משלוח גם בחזרה כרי , במידה ו 2 מוצרים נשלחו ללקוח והשליח הגיע לבית הלקוח והלקוח סירב לקבל הלקוח יחויב על סך של 80 שח לכל כיוון ( 40 שח לכל מוצר עלות הובלה ) וסך הכל 160 שח הובלות. במידה ויבחר להחזיר לבד את המוצר למרכז השירות או לאחד הסניפים אזי יחויב רק על משלוח אחד על כל פריט.

יש לבדוק את שלמות המוצר במלואו בזמן קבלת המוצר מהשליח! לא יתקבלו תלונות על שברים / נזקים פיסים לאחר שהשליח יספק את ההזמנה ללקוח.

זמני המשלוח ברוב חלקי הארץ הם עד 7 ימי עבודה בממוצע.

ברמת הגולן/ קיבוצים בערבה וישובים ביהודה ושומרון האספקה היא עד 14 ימי עבודה בממוצע.

ההתחייבות שלנו לאספקה היא עד 14 ימי עבודה והמשלוחים מתבצעים על ידי חברות משלוחים חיצוניות.

11. מבצע "המנורה השנייה בחצי מחיר" / " קנה 2 מנורות ושלם על 1 " ומבצעים נוספים.

החיוב עבור המנורה השנייה שנימצאת במבצע ועליה יסומן שהיא במבצע תחויב בחצי מחיר מעלותה המקורית, על שתי המנורות להיות במבצע בשביל שתתקבל הנחה עבור אחת מהן.

לא ניתן לשלם בכרטיס נטען או כרטיס הטבה במימוש מבצע זה, אין כפל הנחות ומבצעים.

כמו כן מבצע של קנה 3 מנורות ושלם על 2 לא ניתן לשלם בכרטיס נטען או כרטיס הטבה. במבצע זה אין כפל הנחות. המנורה חינם שתנתן היא הזולה משלושת המנורות .

מבצע קנה 2 מנורות ושלם על 1 - לא ניתן לשלם בכרטיס נטען או כרטיס הטבה במימוש מבצע זה, אין כפל הנחות ומבצעים.

המנורה השנייה בחצי מחיר - לא ניתן לשלם בכרטיס נטען או כרטיס הטבה במימוש מבצע זה, אין כפל הנחות ומבצעים.

 

 לא ניתן להחזיר או להזדכות על המנורה שניתנה מתנה במסגרת המבצע