כאשר אתם נכנסים למטבח שלכם, אתם צריכים לקבל השראה! בין אם אתם מכינים ארוחת ערב למשפחה או סתם נשנוש קטן ובין אם אתם מבשלים סעודה מושקעת ומורכבת לאירוח של חברים ומשפחה, אתם צריכים להרגיש שמחים להימצא בחלל המטבח שלכם, אחד החדרים הכי עסוקים ושימושיים בכל הבית – והתאורה היא מרכיב סופר קריטי בהשגת המטרה הזו, אלמנט פרקטי ועיצובי חשוב שגם משפיע המון על האווירה במטבח. לדמרקט מציעה לכם פתרונות תאורה למטבח ממיטב הטכנולוגיה ובעיצובים מהממים, למטבח מלא באור וסטייל!

גופי תאורה למטבח בהחלט יכולים וצריכים לשדרג את חוויית השימוש במטבח שלכם, גם כשמדובר על מטבח חדש לגמרי וגם אם אתם מחפשים פתרון אלגנטי ויעיל לתוספת שיק ואור למטבח הקיים שלכם. כאשר מחברים לכך את גופי התאורה מבוססי טכנולוגיית ה-LED מבית לדמרקט, על שלל העיצובים המושקעים הזמינים לכם בקטלוג, מקבלים מטבח מואר ומעוצב, עם תאורה חסכונית, מעוצבת ויעילה.

בחירת פתרונות תאורה המתאימים למטבח!

עוד לפני שמגיעים לסגנון התאורה למטבח ולמאפיינים האסתטיים והעיצוביים של תאורת המטבח שלכם, חשוב מאוד לדעת כי חייבים לבחור ולהתקין רק גופי תאורה המתאימים טכנית ובטיחותית לשימוש במטבח.

המטבח אינו חדר רגיל בדירה או בבית שלכם, זהו חלל שנמצא בשימוש תכוף ורב מאוד ברוב המשפחות בישראל, יש בו שפע מוצרי חשמל שהם צרכנים "כבדים", יש הרבה שימוש במים ואלמנטים שונים של רטיבות כמו אדים מהכיריים והתנור וכיוצא באלו. לכן כל מרכיבי המטבח, בייחוד כאלו הקשורים לתשתיות חשמל ומים, חייבים לעמוד בתקנים הנכונים ולהיות עמידים ומתאימים לשימוש הייחודי של חלל מגורים וחיים זה.

כך, בחלק מהמוצרים ומיקומי ההתקנה, פתרונות התאורה במטבח שונים משאר החדרים בבית בכך שהם חייבים להיות עמידים ללחות ורטיבות בצורה מלאה וטובה יותר. יש תאורה למטבח החייבת להציג עמידות טובה לחום למשל, מנורות מטבח המאפשרות התקנה נסתרת בתוך קירות ותקרות גבס למשל וכמובן שעל התאורה הנבחרת להתאים לתשתית החשמל של המטבח – שכאמור צריכה "לסחוב" שלל מוצרי חשמל גדולים כמו מקרר, תנור, מיקרוגל, כיריים חשמליות, קומקום חשמלי ועוד.

גם בהקשר זה, קטגוריית המנורות למטבח מבית לדמרקט מציעה לכם תאימות אופטימאלית ויתרונות טכנולוגיים ועיצוביים רבים. כל גופי התאורה שלנו למטבחים עמידים לתנאי השימוש במטבח, עומדים בכל התקנים המחמירים והרלוונטיים וגם מבוססים על תאורת LED חכמה וחסכונית המבטיחה חיסכון כספי ואמינות לאורך זמן רב.

סגנונות של תאורת מטבח – צרו את התאורה המושלמת עבורכם

תאורת מטבח היא ייחודית בכך שהיא צריכה מצד אחד להיות מאוד שימושית ועם המון אור פרקטי, אך מצד שני גם מעוצבת, נעימה לעין ומתאימה לעיצוב הפנים הכולל שלכם. אך זו כמובן אינה סתירה והמבחר העשיר של לדמרקט מאפשר לכם ליצור את השילובים המושלמים ואת סגנון הטוב והמתאים ביותר עבורכם, גם פרקטית וגם אסתטית.

כך אתם יכולים להתקין גוף תאורה גדול וחזק יחסית לעבודה המעשית במטבח ובנוסף פתרונות נוספים של תאורת אווירה וחיזוק תאורה במיקומים ספציפיים, כמו למשל גופים שקועים לתאורת אווירה חמימה ונעימה, מנורה לחיזוק התאורה מעל משטחי העבודה והכיריים ואפילו תאורת לילה נעימה ועדינה. בנוסף, נברשת מרשימה או פס מנורות תלייה יכולים להיראות מדהים מעל האי במטבח או שולחן האוכל ולספק פתרון עיצובי מקסים וגם שפע של אור נעים היכן שאתם יושבים לאכול ולארח.

שוטטו בקטלוג הדיגיטלי שלנו והיכנסו לאחד מסניפי לדמרקט, איתנו מציאת פתרונות תאורה למטבח הופכת למשימה כיפית, מלאת השראה, איכותית ויעילה במיוחד למטבח המשודרג והמהמם שלכם!

מוצרים קשורים

המנורה השנייה ב 50%
מנורה צמודת תקרה NATURE

מנורה צמודת תקרה NATURE

מחיר מבצעהחל מ ₪245
בחירת אפשרויות
צילינדר תלוי ITALY

צילינדר תלוי ITALY

מחיר מבצעהחל מ ₪380
בחירת אפשרויות
מנורת תלייה שלישייה BARS
צילינדר תלוי PLEX עם 3 גווני אור מובנים בהספק  10W