לפני שנצלול ונעמיק אל מהי תאורה מודרנית, חשוב קודם להבין מהי מודרניזציה או אולי עוד קודם לכן, מדוע אנחנו בכלל צריכים להיות מודרניים?

תומאס אדיסון אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה, מי שבין היתר המציא את מכשיר הטלפון, טבע את האמירה "אי שביעות רצון הוא הצורך הראשון של קדמה". המודרניזציה עושה בדיוק את זה, היא גורמת לנו להיות שבעי רצון בחיינו, על ידי כך שהיא שוברת מוסכמות ישנות ומכתיבה אופנה וסגנונות חדשים בכל התחומים.

מהי תאורה מודרנית?

תאורה מודרנית היא תאורה מתקדמת ושונה לגמרי מסגנונות תאורה ישנים שמעניקים אור לחללים שונים, בבתים, במקומות עבודה, מקומות בילוי ועוד.

התאורה המודרנית נבדלת בזכות תחכום רב וצורות שונות. במאמר זה נשים את הדגש על חלק מהיתרונות הברורים שיש לתאורה המודרנית להציע אל מול סגנונות תאורה מפעם.

תאורה בעיצוב מודרני

טכנולוגיה ופונקציונליות

בראש ובראשונה החידושים בתאורה מודרנית באים לידי ביטוי בפן הטכנולוגי.

התאורה המסורתית והישנה הייתה מורכבת בדרך כלל ממנורות ליבון פשוטות שבמרכזן היה עובר סליל מתכת. עוצמת האור של המנורות הישנות הייתה חלשה והן לא החזיקו מעמד לפרקי זמן ארוכים. לכן בכל מספר חודשים צריך היה לטפס על סולם, להניף ידיים למעלה ולהחליף את הנורה שנשרפה.

התאורה המודרנית לעומת זאת עושה שימוש במנורות מתקדמות כגון מנורות LED ומנורות OLED, שהן לא רק מנורות אלא מערכות תאורה לכל דבר ולהן יתרונות רבים.

בתור התחלה המנורות המודרניות מחזיקות מעמד לאורך שנים ארוכות, פי 25 יותר מנורות ליבון. כמו כן התאורה המודרנית צורכת פחות אנרגיה, לכן היא גם ידידותית לסביבה.

בנוסף, התאורה המודרנית מאפשרת לנו לשחק עם מספר צבעים גם יחד, ולשנות את רמת הבהירות בכל חלל בעת ובעונה אחת וכל זאת משלט רחוק. תשכחו מהימים בהם אפשר היה להדליק או לכבות את האור אך רק בעזרת מתג שעל הקיר, כיום ניתן לעשות זאת דרך הטלפון הסלולרי ושלטים. בבתים חכמים במיוחד ניתן לשלוט ולשנות את גוון ועצמת האור גם דרך הוראה קולית.

תאורה מודרנית

אופנה וחומרים

הנראות של הנורות הישנות הייתה מאוד משעממת והיא לא הציעה שום חידוש אופנתי לאורך שנים ארוכות. לכן נהוג היה לכסות את הנורות מפעם במגוון של אהילים כך שהחללים השונים יקבלו צורה ואופי. התאורה המודרנית לעומת זאת מצליחה לתפוס שתי ציפורים במכה אחת.

היא באה לידי ביטוי במגוון רחב של צורות גיאומטריות שונות, כמו קוביות, עיגולים, ריבועים, מלבנים, פירמידות ועוד, בין אם היא תלויה גבוה על התקרה, אם מדובר במנורות קיר, מנורות שולחן או מנורות רצפה. כך בדיוק לתאורה המודרנית יש את היכולת להשתלב ולהשלים רהיטים שונים בכל חדר, בבית, במשרד ובמקומות אחרים.

התאורה המודרנית מורכבת גם מחומרים רבים, מסורתיים וחדשים. לכן יש לה את היכולת להתאים את עצמה לקווי אופי רבים. אין זה משנה אם אתם רוצים כי המטבח בבית שלכם יהיה בסגנון כפרי וישן מפעם בצבעים עמוקים של חום, או מעדיפים כי המטבח יהיה על בסיס עיצוב נורדי (עיצוב הנחשב לעיצוב "קר" עם מספר קטן של צבעים נקיים), התאורה המודרנית תוכל להשתלב נהדר בכל מצב, הן מבחינת החומרים ובעיקר היא תעצים את הנראות של המטבח בזכות תאורה חזקה וממוקדת שמעצימה את החלל, ומחמיאה לכל פרט ופרט בסביבה.

תאורה מודרנית – השורה התחתונה

לתאורה מודרנית יש תועלות רבות, ובראשן העובדה שהיא משלבת בתוכה טכנולוגיות חדשניות, דבר המאפשר לה להחמיא לכל סגנונות העיצוב, עכשוויים והיסטוריים גם יחד.

מוצרים קשורים

חסכו 31%
BLACK - תצוגה מנורת תלייה

BLACK - תצוגה מנורת תלייה

מחיר מבצע₪900 מחיר מקורי₪1,300
מנורת תלייה BELLA

מנורת תלייה BELLA

מחיר מבצע₪495
המנורה השנייה ב 50%
מנורת תלייה BELL

מנורת תלייה BELL

מחיר מבצע₪325
בחירת אפשרויות
מנורת תלייה BELLISIMA

מנורת תלייה BELLISIMA

מחיר מבצעהחל מ ₪950
בחירת אפשרויות
b4f740_59925b4f302046e499a00a657d55d2b7~mv2.jpg

מנורת תליה 3067

מחיר מבצע₪5,450