בישראל אנו מאוד אוהבים לשבת בחוץ, לארח, לאכול יחד, לבלות עם המשפחה והחברים, לעשות "על האש" ועוד שלל פעולות ובילויים. לכן בכל כך הרבה בתים ודירות יש פרגולה בחוץ, המספקת הגנה מהשמש הקופחת וגם מהגשם בימי החורף. אך מלבד פרגולה יפה, יעילה ועמידה, רהיטי חוץ לבילוי ואירוח באוויר הפתוח, גריל ושאר האלמנטים שאתם רוצים שיהיו לכם באזור הפרגולה, אתם חייבים פתרון תאורה יעיל, מעוצב ואשר מתאים לשימוש בתנאים חיצוניים.

רשת פתרונות התאורה החכמים והמעוצבים לדמרקט מציעה לכם מגוון מערכות וגופי תאורה לגינה, בדגש על טכנולוגיות לד מתקדמות וחסכוניות וקטלוג עם פתרונות תאורה מעוצבים ואמינים במיוחד. בקטגוריה של תאורה לפרגולה תמצאו מגוון אדיר ואיכותי ביותר של תאורות, בעיצובים מוקפדים ואלגנטיים, לכל צורת ומיקום התקנה ועם ביצועים אמינים ועמידים ללא פשרות.

האם מסובך להתקין תאורות בפרגולות?

באופן כללי, כלל לא מסובך להתקין פתרונות תאורה בפרגולה, במיוחד כאשר התכוננתם לכך מראש והכנתם תשתית חשמל מתאימה במועד הבנייה של הבית ו/או הפרגולה. אם אין תשתית חשמל ייעודית המגיעה מלוח החשמל אל הפרגולה, ההתקנה עשויה להיות מעט יותר מורכבת, אך כמובן שהיא בהחלט אפשרית ובעל מקצוע מתאים יכול למשוך ולהתקין חיבורי חשמל מתאימים, בטיחותיים ותקניים כדי לתמוך בגופי תאורת החוץ שתבחרו.

ככל שתבחרו במגוון רחב יותר של גפי תאורה לפרגולה, כך ההתקנה תצריך יותר פעולות טכניות והנדסיות. למשל שילוב יפה ומרשים של תאורה עילית, גופי תאורה שקועי קרקע / רצפה, פסי לד נסתרים בתשתית הפרגולה וכדומה.

חשוב לציין כי במקרים מסוימים ובהתאם לצורך שלכם בתאורה או תוספת תאורה לפרגולה, ניתן לבחור באפשרות האיכותית והמאוד קלה ופשוטה להתקנה של תאורה סולארית לפרגולה. חידושים בתאורה סולארית מאפשרים כיום לקבל תאורות אווירה מקסימות ומעוצבות וגם תאורת הצפה שימושית וחזקה יותר – הכל על בסיס חשמל סולארי חינמי. זהו פתרון קל מאוד להתקנה, אינו מצריך חיבור לתשתית החשמל הראשית של הבית וכך יכול לפשט ולהוזיל תהליכים.

מבחינת חיבור פתרונות התאורה לפרגולה עצמה או לסביבה הקיימת, ברוב מוחלט של המקרים, לא מדובר על אלמנט מורכב או מסובך במיוחד בתהליך התקנת מערכת תאורה בפרגולה, כאשר מתחברים לפרגולה עצמה, לקירות ולרצפה במקום וגם משתמשים לא אחת במבנה ותשתית הפרגולה עצמה כדי ליצור תאורה יותר אסתטית וללא אלמנטים ויזואליים מיותרים כמו כבלי חשמל וכיוצא באלו.

כמה אור אתם צריכים בפרגולה?

התשובה לשאלה מהותית וחשובה זו תלויה כמובן בכמה פרמטרים, שהם שילוב של העדפה וצרכים אישיים יחד עם מאפיינים סביבתיים בפרגולה הספציפית שלכם. למשל, חישבו כמה אור אתם רוצים וצריכים לשימושים שלכם במרחב הפרגולה? האם כבר יש תאורה קיימת בפרגולה? עד כמה סגורה ומוצללת הפרגולה עצמה (כולל בשעות האור)? האם יש אזורים ספציפיים שבהם אתם רוצים תאורה ממוקדת וחזקה יותר או דווקא פחות תאורה ויותר אור לאווירה?  

שיקולים אלו יקבעו כמה ואיזה תאורה לפרגולה תצטרכו, מה שמן הסתם ישפיע על פתרונות תאורת החוץ שתבחרו לרכוש ולהתקין במרחב. הצוות המנוסה והמיומן של לדמרקט ישמח לעזור לכם לבחור את פתרונות התאורה  המתאימים, הטובים והאסתטיים ביותר למקרה הפרטני בבית שלכם.

אפשרויות וסוגים של תאורה לפרגולה

קודם כל, תאורה לפרגולה היא תאורה המותקנת בחוץ, עם מידה כזו או אחרת של חשיפה לאיתני הטבע השונים. לכן, תאורת חוץ לפרגולות חייבת להיות מותאמת לתנאי שימוש אלו, עמידה במידה המתאימה והנדרשת מפני מים, עמידה לנזקים מקרינת השמש החזקה בישראל (אפילו אם התאורה מותקנת מתחת לגג הפרגולה), עמידה לחדירת מזיקים שונים וכיוצא באלו.

מבחינת עיצוב, בפניכם שפע אדיר ומרהיב של אפשרויות, גם מבחינת עיצובים של גופי תאורה לפרגולה ולמרפסת וגם מבחינת סוג התאורה ואופי ההתקנה שלו במרחב החיצוני והפתוח שלכם. כך, בלדמרקט אנו מציעים גופי תאורה עילית לפרגולות, תאורת הצפה תחתית לשטחי חוץ, שקועי רצפה, תאורה סולארית, גופי תאורת הצפה לפרגולה ולגינה, שרשראות/גרילנדות של נורות לד מעוצבות ומקסימות, מנורות קיר, פסי לד נסתרים עם תאורה צבעונית, פרופילי אלומיניום להתקנה אסתטית מאוד של פסי לד וכן הלאה עם שלל אפשרויות מעוצבות, מתקדמות ואמינות של תאורה לפרגולה.

מוצרים קשורים