לפעמים, כל מה שצריך היא מנורת שולחן מרשימה, מעוצבת ואיכותית כדי להשלים את התאורה של חדר – גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת השימושיות של החלל, למשל מנורת שולחן לקריאה. אך מה הופך מנורה למעוצבת ומנצחת ואיך בוחרים מנורות שולחן לעבודה, קריאה או להשלמת תאורת החדר – נסביר מה השיקולים והפרמטרים החשובים כדי שתוכלו לבחור את מנורת הקריאה המושלמת עבורכם.

כשזה נוגע לבחירת מנורת קריאה נכונה ומתאימה עבורכם, יש הרבה יותר שיקולים מעיצוב או ממראה החדר הספציפי. כך למשל יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו עייפות של העיניים, אור שלא עושה כאבי ראש או מייצר אי נוחות בעת הקריאה, אור שלא יהיה לבן ובוהק מדי כך שיפריע למחזורי השינה הטבעיים שלכם, אור שיאפשר לקרוא אך לא יסנוור ועוד מצבים בעיתיים הנובעים מתאורת קריאה שאינה מתאימה למיקום או ליישום הרלוונטי לכם. למרבה המזל, אפשר להתגבר בקלות על כל הפרמטרים האלו ולבחור את מנורת השולחן האופטימאלית עבורכם.

התחשבו במיקום שולחן הקריאה שלכם

כדי לבחור את מנורת הקריאה השולחנית המתאימה ביותר, קחו בחשבון את המיקום ואת האופן בו אתם קוראים. האם אתם במיטה? יושבים ליד שולחן עבודה? יושבים בנוחות על ספה או כורסא כדי לקרוא? בפינת החדר או במיקום אחר? כל סיטואציה ומיקום מצריכים פתרון תאורה שונה ורלוונטי, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת יישום התאורה בפועל. אך גם בלי קשר למיקום ולסגנון עיצוב המנורה שאתם מחפשים, יש כמה מאפיינים שתמיד יהיו חשובים בבחירת מנורות שולחן:

  • אור ישיר לעבר חומר הקריאה שלכם, לא מפוזר מדי אך גם לא ממוקד כמו ספוט.
  • אור חזק מספיק כדי לקרוא בלי לאמץ את העיניים, אבל לא בוהק מדי ורצוי בגוון צהוב וחמים על פני לבן וחזק.
  • תאורת קריאה טובה וברורה, ללא הצללות שיפריעו לקריאה שוטפת ונוחה.
  • אור יציב, לא מהבהב ושלא ייצור לכם תופעות של כאבי ראש, מאמץ לעיניים וכיוצא באלו.
  • מנורת קריאה המשתמשת בנורת LED אמינה, חסכונית ועם גוון האור המתאים לכם.
  • מנורת קריאה שתאפשר לכם קריאה נוחה ואיכותית גם ללא הפעלת מנורות אחרות בחדר – ואם כן מפעילים, אז שלא ייווצרו צללים מטרידים משילוב פתרונות התאורה. 

מנורת קריאה לשולחן עבודה או שולחן מחשב

אם אתם מחפשים מנורת שולחן לקריאה ועבודה קלה ליד שולחן עבודה או שולחן מחשב, אתם צריכים מנורה שולחנית מעוצבת, עם רגל יציבה ואפשרות כוונון כמה שיותר מגוונת של זרוע המנורה עצמה, רצוי עם עמעם (דימר) פיזי או דיגיטלי שיאפשר לכם לשלוט על עוצמת האור המדויקת ובדגמים מסוימים (המחוברים למחשב עם חיבור USB למשל) גם על גוון התאורה עצמו. נסו להתאים את צורת מנורת השולחן לסביבת העבודה שלכם, יש דגמים מודרניים וחדשניים ודגמים שיותר נוטים לסטייל וינטג' או אלגנטי-מסורתי.

מנורה לקריאה במיטה

אם אתם אוהבים לקרוא במיטה וזקוקים למנורת שולחן לצד המיטה או לפתרון תאורת קריאה לחדר השינה, בפניכם כמה אפשרויות מעוצבות ואיכותיות. אם יש לכם שידה גדולה מספיק, תוכלו לשים מנורה שולחנית מעוצבת המספקת אור קריאה ממוקד ונעים לעיניים, בעיצוב המתאים לחדר השינה ולמאפיינים הפיזיים של המיטה והאופן בו אתם קוראים כמובן. אם אין לכם מספיק מקום על השידה למנורת קריאה, ביחרו דגם להתקנה על הקיר, מה שמאפשר גם יותר משחק עם גובה המנורה ויצירת תאורת קריאה המגיעה מלמעלה וללא הצללות או הפרעות לכיוון הספר או העיתון. יש דגמי מנורות קיר עם תאורה עדינה ונעימה ואפשרות כוונון של התאורה, להתאמה אישית מושלמת ומגוון אפשרויות שימוש וקריאה.

מוצרים קשורים

מנורת שולחן CARE

מנורת שולחן CARE

מחיר מבצע₪165
בחירת אפשרויות
מנורת שולחן DESK

מנורת שולחן DESK

מחיר מבצע₪365
מנורת שולחן HUK

מנורת שולחן HUK

מחיר מבצע₪99
מנורת שולחן LENOR

מנורת שולחן LENOR

מחיר מבצע₪69
מנורת שולחן NIA - בצבע לבן
מנורת שולחן PULSE

מנורת שולחן PULSE

מחיר מבצע₪430
2 מנורות שולחן

מנורת שולחן טימי

מחיר מבצע₪80
בחירת אפשרויות
מנורת שולחן YES

מנורת שולחן YES

מחיר מבצע₪40
בחירת אפשרויות