מאווררי תקרה קיימים כבר מאות שנים והם התפתחו להיות אביזר חיוני בהמון בתים. הם הומצאו במקור בשנת 1800, אז הופעלו על ידי מים או מנועי קיטור, ורק בהמשך על ידי חשמל. כיום הם מהווים תוספת פופולרית לבתים וחללים שונים, בזכות היעילות האנרגטית, השימוש הרב תכליתי והעיצוב המסוגנן. בין אם אתם מחפשים להתקרר בחודשי הקיץ החמימים, ובין אם לשפר את האסתטיקה של החלל, מאווררי תקרה יהיו בחירה מעולה.

כל השימושים של מאוורר תקרה

מאווררי תקרה הם לא רק אביזר פונקציונלי ששומר על טמפרטורה קרירה כשמזג האוויר חם. הם מגיעים בשלל סגנונות ועיצובים, ויכולים לשפר את האסתטיקה של חלל המגורים שלנו בדרכים שונות ומגוונות, ביניהן:

  • קירור החלל – השימוש העיקרי של מאוורר תקרה הוא פרקטי – לצנן את הטמפרטורה בחדר, והוא עושה זאת על ידי הזרמת האוויר בחלל. מאוורר תקרה מציע דרך חסכונית לשמור על הטמפרטורה בבית, מכיוון שהוא צורך הרבה פחות אנרגיה ממזגן, מה שגם יבוא לידי ביטוי בהוצאות החשמל שלכם.
  • עיצוב – מאוורר תקרה גם יכול להפוך לפריט עיצובי לכל עניין ודבר, כאשר ישנם כל כך הרבה סוגים לבחור מהם. מאווררי תקרה מודרניים יכולים להגיע בעיצובים עכשוויים, בעוד שמאווררים כפריים יותר יכללו עיצוב טבעי יותר, מה שיבוא לידי ביטוי גם בחומרים הנבחרים. בשורה התחתונה, תוכלו להתאים בין הדגם לבין עיצוב הבית שלכם.
  • תאורה – מאווררי התקרה של היום יכולים גם לכלול תאורה מובנת, מה שהופך אותם לאביזר רב תכליתי שמשרת כמה פונקציות בו זמנית. אתם יכולים לבחור מאוורר תקרה שגם יאיר את החדר וגם יהפוך את הטמפרטורה לנעימה, מתוך שלל עיצובים דקורטיביים וייחודיים.

מאוורר לתקרה

פריט רב תכליתי לכל חדר בבית

אם תהיתם היכן ניתן לתלות מאווררי תקרה בבית, תתפלאו לגלות שניתן להתקין מאווררי תקרה במגוון מיקומים בביתכם, מעבר לחללי המגורים המסורתיים.

  • מרפסת – מאוורר תקרה יכול להיות תוספת נהדרת לכל חדר, וגם אם יש לכם מרפסת מקורה תוכלו להתקין מאוורר תקרה, מה שיהפוך את השהות בחוץ בחודשים החמים להרבה יותר נעימה.
  • מרחב מוגן – גם במרחבים מוגנים אפשר להתקין מאוורר תקרה כדי לווסת את הטמפרטורה בחלל ולהפוך את השהות בו להרבה יותר נעימה בימים בהם לא תרצו להפעיל את המזגן.
  • אזורים רבים בבית – בנוסף תוכלו להתקין מאורר תקרה גם באזורים לא שגרתיים בתוך הבית כמו המטבח, חדר האמבטיה, במשרד הביתי או אפילו במחסן.
  • חללים מסחריים – מאווררי תקרה אינם מיועדים רק למבני מגורים. ניתן להתקין אותם גם בחללים מסחריים, כגון מסעדות או חנויות קמעונאיות.

בשורה התחתונה, מאווררי תקרה אינם מיועדים רק לחדרי שינה או לסלון, אפשר להתקין אותם בכל חדרי הבית. במטבח הם יכולים לאוורר את החלל ולמזער את ריחות הבישול והטיגון, בחדר האמבטיה הם יכולים להפחית את רמות הלחות ובמרפסת או בחללים חיצוניים הם יכולים לקרר את האוויר ולהרחיק מכם חרקים, כשהם מציעים גם תאורה מובנית, יש להם המון פונקציות מעולות ומלא יתרונות עבור מגוון רחב של חללים.

מאוורר עם תאורה לתקרה

פתרון קירור ותאורה מעוצב לכל חלל

אין ספק שמאווררי תקרה מציעים פונקציונליות רבה, אך עם הזמן הם הפכו לפתרון רב תכליתי שיכול לשמש עבור מגוון רחב של מטרות בהתאמה לסוגים שונים של חללים, ומעבר לכך לספק פתרון מעוצב שיכול לכלול גם תאורה מובנית.

אז אם אתם מחפשים להכניס משב רוח רענן לחללים שונים בבית שלכם, תוך הקפדה על חשיבה כמה שיותר ידידותית לסביבה, ומבלי להתפשר על העקרונות העיצוביים שלכם, נסו לשלב מאוורר תקרה!

מוצרים קשורים

מאוורר תקרה "56 PREMIUM לבן+עץ כולל תאורה CCT + שלט
מאוורר תקרה "TOP 52 עץ כולל תאורה CCT + שלט
מאוורר תקרה מפואר דגם פוקט 48" בצבע לבן
מאוורר תקרה מפואר דגם פוקט 48" בצבע לבן ועץ
מאוורר תקרה מפואר דגם פוקט 48" בצבע שחור
מאוורר תקרה מפואר דגם פוקט 48" בצבע שחור ועץ