רכישת גופי תאורה אונליין הפכה בשנים האחרונות לבחירה פופולרית עבור צרכנים אשר מחפשים נוחות, גמישות ומבחר גדול של אפשרויות. עם זאת, ריבוי האפשרויות עשוי להציב לא מעט אתגרים, וכדי לקבל את המוצר שאתם רוצים, עליכם לזכור כמה נקודות מפתח בכל רכישה.

אנו כאן כדי להבטיח שלא רק תקבלו את גוף התאורה הרצוי, אלא שגוף התאורה שאתם בוחרים יתעלה על כל הציפיות שלכם, ולשם כך יצרנו עבורכם מדריך ובו כל הכלים שיאפשרו לכם לקבל החלטה מושכלת.

קראו ביקורות ודירוגים על המוצר

זה מאוד מפתה להסתמך על תמונות שרואים באינטרנט, אולם חשוב לזכור שלפעמים התמונה לא משקפת את המציאות מהמון סיבות, החל בתאורה ועד לקנה המידה של המוצר. לכן אחד הצעדים הראשונים שעליכם לעשות הוא לקרוא ביקורות ודירוגים של צרכנים על המוצר. ישנן לא מעט פלטפורמות מסחר אלקטרוני אשר מאפשרות לקונים לשתף את החוויות שלהם על המוצר. שימו לב לביקורות שליליות וחיוביות, אשר יכולות לספק לכם תובנות שונות לגבי עמידות, עיצוב, שיקוף המציאות, ביצועים או בעיות פוטנציאליות.

במידה ואין ביקורות וחוות דעת של לקוחות באתר עצמו, נסו לדלות פרטים מרחבי הרשת, ולהסתמך על חוכמת ההמונים לפני הרכישה.

מנורה מעוצבת וורודה

שימו לב לגודל ומידות

מידות מדויקות זהו פרט חשוב בעת קניית גופי תאורה. בניגוד לחנויות פיזיות שבהן ניתן לבדוק את המוצר ולהתרשם מגודלו בזמן אמת, בעת קנייה מקוונת עליכם להסתמך במידה רבה על תיאורי המוצרים. רגע לפני שאתם יוצאים למסע הקניות בצעו מדידות קודם כל בבית שלכם, כדי להעריך את המידות הרצויות עבור גוף התאורה שלכם. לאחר שיש לכם את המידות בדקו שגופי התאורה שלכדו את תשומת ליבכם באתר אכן זמינים במידה הרצויה.

במידה והמידות של המוצר לא מצוינות באופן מפורש, אל תהססו לפנות לשירות הלקוחות של החנות, על מנת לקבל את המידע. לרוב אתרי האינטרנט יש שירות לקוחות זמין למענה על שאלות של לקוחות, שם תוכלו לקבל את הפרטים הדרושים לכם כדי להגיע להחלטה.

צפו בכמה שיותר תמונות וסרטונים

אחד האתגרים הגדולים של קנייה אונליין הוא חוסר היכולת להתרשם מהמוצר פיזית. זו אומנם מגבלה, אך לא כזו שלא ניתן להתגבר עליה. כדי לפצות על האתגר תוכלו לבחון את כל התמונות והסרטונים הזמינים. חנויות רבות מעלות תכנים שונים הקשורים למוצר, כולל תמונות של המוצר מזוויות שונות או סרטונים כאלו ואחרים. נסו לעשות זום אין על התמונות כדי לבחון את כל הפרטים הקטנים, אפשר גם לחפש סרטונים אשר מציגים את גוף התאורה בסביבות שונות, אם לא באתר, אולי אף ברחבי הרשת.

ככל שתעשו יותר שיעורי בית ותצפו בתמונות וסרטונים שונים, כך תוכלו להבין טוב יותר כיצד הוא נראה במציאות ואם אכן יספק לכם מענה עיצובי ופונקציונלי.

רכישת מנורה אונליין

בדקו את מדיניות האחריות וההחזרה

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומשלימים את העסקה, בדקו היטב את מדיניות האחריות וההחזרה של החנות. וודאו שלגוף התאורה שאתם קונים יש תקופת אחריות, כדאי גם לקרוא מה כלול באחריות ולוודא שהתנאים סבירים ומקובלים עליכם. בנוסף, כדאי גם להיות מודעים למדיניות ההחזרה, למקרה שגוף התאורה לא יעמוד בציפיות או בדרישות שלכם.

ככל שיש יותר שקיפות בנושא, והמדיניות של המותג סבירה עבורכם, כך תהיו שקטים יותר לבצע את הרכישה ולדעת שאתם בידיים טובות.

קראו את השאלות הנפוצות

ברוב החנויות המקוונות יש בעמוד המוצר אזור של שאלות ותשובות ((FAQ. אתם תמיד יכולים לקרוא את השאלות הללו, מכיוון שהתשובות כוללות מידע רב ערך על המוצר, כמו פרטי משלוח והיבטים חשובים נוספים הקשורים לתהליך הרכישה.

אפשר גם לבדוק את עמוד השאלות והתשובות של האתר, אשר מכיל תשובות לשאלות נפוצות בכללי. זו יכולה להיות דרך מהירה למצוא את כל התשובות שאתם מחפשים.

נורה בסגנון ישן

צרו קשר עם צוות החנות

אם אתם מעוניינים לקבל מידע יותר ספציפי על מוצר מסוים אתם תמיד יכולים לפנות לצוות החנות או ליצרן. הצוות אינו מתחבא מאחורי המסך אלא זמין עבורכם ויכול לספק פרטים טכניים, תשובות לשאלות או מענה מדויק יותר לדרישות ספציפיות. כמו כן הוא יכול לספק פרטים שאולי לא מופיעים בתיאור המוצר.

צוות החנות מומחה בתחומו ויכול לעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר, על סמך המומחיות שלו.

לסיכום,

רכישת תאורה אונליין זו אופציה מעולה, במיוחד אם אתם נעזרים בכל הטיפים במדריך, ולא ממהרים, אלא לוקחים את הזמן לקרוא ביקורות, לקחת מידות, להיעזר בשירות הלקוחות או בצוות החנות ולבדוק את כל הפרטים החשובים שיעזרו לכם לבחור גופי תאורה שיתאימו לצרכים, לדרישות ולהעדפות הסגנון שלכם בדיוק.​

מוצרים קשורים

המנורה השנייה ב 50%
מנורה צמודת תקרה  LINES  + שלט + 3 גווני אור מובנים + דימר
מנורה צמודת תקרה  SURFACE ARMS

מנורה צמודת תקרה SURFACE ARMS

מחיר מבצעהחל מ ₪495
בחירת אפשרויות
מנורה צמודת תקרה ADAMS

מנורה צמודת תקרה ADAMS

מחיר מבצעהחל מ ₪95
בחירת אפשרויות
מנורה צמודת תקרה BASIC

מנורה צמודת תקרה BASIC

מחיר מבצעהחל מ ₪275
בחירת אפשרויות
מנורה צמודת תקרה circles
מנורה צמודת תקרה DIAMOND

מנורה צמודת תקרה DIAMOND

מחיר מבצעהחל מ ₪580
בחירת אפשרויות