אם יש לכם אזורים שטופי שמש בחצר שתרצו להאיר בשעות הלילה, אחת האפשרויות שעומדות לרשותכם היא מנורות סולאריות לגינה שפעולתן מבוססת על אור השמש. נורות אלו מאוד ידידותיות לשימוש ודורשות מכם השקעה חד פעמית במעמד הרכישה בלבד. לאחר מכן, הן יחסכו המון אנרגיה, וכתוצאה מכך גם יובילו לחיסכון בעלויות החשמל.

אם שאלתם את עצמכם האם השימוש במנורות סולאריות מסובך, כמה אור הן פולטות ולכמה זמן התאורה תחזיק, אספנו לכם כמה פרטים שכדאי לדעת.

כיצד מנורות סולאריות לגינה פועלות?

במנורות סולאריות יש סוללות פנימיות אשר נטענות במהלך היום באמצעות פאנלים סולאריים שסופגים את אור השמש. ככל שישנו יום יותר שמשי בחוץ, כך הסוללה צוברת יותר כוח ותאיר לאורך זמן. האור מופק על ידי נורית לד אחת או יותר, בהתאם לסוג המנורה, כאשר התאורה נדלקת באופן אוטומטי בשעת בין ערביים ונכבית כאשר השמש זורחת.

מנורות סולאריות יכולות לשמש לאווירה ולקישוט, או שהן יכולות לשמש לפונקציה מעשית יותר כמו למשל להאיר שביל או להפוך את הגישה לבית להרבה יותר נוחה. ישנם סוגים שונים של מנורות סולאריות לגינה ביניהם שרשרת אורות, זרקורים, דוקרנים, פנסים סולאריים ועוד אפשרויות נוספות לבחירה.

כמה זמן מנורה סולארית בגינה מחזיקה מעמד?

כאשר ישנו יום שמשי בחוץ והמנורות ממוקמות במקום שמאפשר להן לקלוט את אור השמש הן אמורות להגיע לטעינה למקסימלית, מה שאומר שהן יוכלו להחזיק מעמד ולהאיר למשך 12 ועד 15 שעות. רוב המנורות זקוקות בדרך כלל לשמונה שעות של אור שמש במהלך היום, כדי להיטען באופן מלא, לעומת זאת, בימים מעוננים או חורפיים, הן לא יטענו במלואן ולכן סביר להניח שיאירו בלילה לזמן מוגבל, או לחלופין, שלא יאירו בכלל כאשר מזג האוויר חורפי.

מנורות לד סולאריות לגינה

ומה לגבי התקנה? אפשר לעשות זאת לבד?

תכנון תאורת גינה סולארית אינו כל כך מורכב, וההתקנה קלה ופשוטה לעומת גופי תאורה מסורתיים. תאורה סולארית זו תאורה עצמאית אשר אינה דורשת חיבור לחשמל, מה שאומר שאתם פשוט מניחים, נועצים באדמה או תולים במקומות שתרצו להאיר, בהתאם לפתרונות התאורה שבחרתם. יחד עם זאת, עליכם למקם את גופי התאורה במקומות שחשופים לשמש ישירה כדי שיקבלו מספיק שמש במהלך היום. נסו להימנע ממיצוב המנורות באזורים מוצלים בגינה ואל תשכחו לקחת בחשבון את השינויים החלים לאורך היום. 

כיצד לבחור את המנורות הסולאריות המתאימות ביותר?

בחרו את המנורות שלכם בהתאם לפרמטרים כמו גודל, שכן גודל המנורה יכול להשפיע על כמות האור שתפיק. אם אתם בוחרים בשרשרת תאורה שימו לב לאורך השרשרת וודאו שהיא תהיה באורך הרצוי.

בדקו כמה אור המנורה אמורה להפיק, המדד למידת הבהירות הוא לומן, כאשר ישנן מנורות שיהיו פרקטיות יותר ואחרות רק יתרמו לאווירה בחוץ. בררו אם למנורה יש מצבי תאורה שונים, מצבים אלו יכולים להשפיע על האווירה וגם להאריך את חיי המנורה. הגדירו את הצורך בפונקציות ותכונות שימושיות כמו חיישני תנועה, מתג להדלקה וכיבוי וכדומה. ולבסוף שימו לב לרמת העמידות בפני מים ומזג אוויר.

בלדמרקט ישנו מבחר רחב של מנורות סולאריות לגינה, מוזמנים לקפוץ לסניפי הרשת או לרכוש דרך האתר. אנו כאן אם אתם זקוקים לייעוץ והכוונה.

מוצרים קשורים

גרילנדה לד סולארית 10 כדורים
גרילנדה לד סולארית בעיצוב נורות מושחרות
גרילנדה לד סולארית בעיצוב נורות צבעוניות
גרילנדה לד סולארית בעיצוב צדפות
דוקרן סולארי 8 לדים
קנה 2 מנורות ושלם על 1
גוף תאורה מוגן מים CASTLE
חבל לד סולארי שקוף מוגן מים