בין אם אתם אוהבים לקרוא על כורסה מפנקת, בין אם על המיטה שלכם תוך כדי שאתם נשענים על כריות ובין אם על הספה בסלון, אין זה משנה היכן אתם אוהבים להתכרבל עם ספר טוב, כל עוד אין לכם מנורת קריאה מתאימה. ללא מנורת קריאה אתם עשויים ממש לעייף את העיניים שלכם, ואפילו לסבול מכאב ראש. לכן שווה להשקיע במנורת קריאה איכותית.

כמומחים בתאורה, אנו שמחים לעזור לכם לבחור את מנורת הקריאה המושלמת, בהתאם לדרך שאתם מעדיפים להתפנק עם הספק שלכם.

מה ההבדל בין מנורת קריאה לתאורה מסוג אחר?

קריאה, כתיבה או עבודה במשרד אלו הן פעולות אינטנסיביות מבחינה ויזואלית, ולכן הן דורשות אור בהיר וגם ממוקד. זו בדיוק הסיבה שתאורת משימה תהיה בחירה מעולה למטרה זו, והיא ספציפית לאזורים שונים בבית בהם מבצעים משימות כמו למשל מעל משטחי מטבח, שולחנות עבודה, שולחנות יצירה או כורסת הישיבה בה אתם נוהגים לקרוא.

בשורה התחתונה, לעומת פתרונות תאורה אחרים, מנורות קריאה נחשבות לתאורת משימה והן יתאימו לכל מקום בו המשימה שאתם מבצעים דורשת אור ממוקד, שכן הן לא נועדו להאיר את החדר כולו.

מדוע צריך מנורות קריאה בכלל?

מלבד מיקוד, ככל שאנו מתבגרים העיניים שלנו זקוקות ליותר אור בזמן שאנו קוראים. ישנם מחקרים אשר מצביעים על כך שאנשים בשנות ה- 60 לחייהם זקוקים ל- 80% יותר אור לקריאה, בהשוואה לאנשים בשנות ה- 20 לחייהם.

הצורך המוגבר באור נובע מעובדה שככל שמתבגרים העיניים שלנו נאלצות לפצות על הפחתת היכולת של הקשתית להיפתח לרווחה בעת הקריאה.

מנוראת קריאה על הקיר

הקשר בין במקום שבו אתם מעדיפים לקרוא לבין התאורה

לא משנה אם אתם מעדיפים לקרוא במשרד, בסלון או במיטה, את מנורת הקריאה שלכם מומלץ להתקין בצד הנגדי ליד החזקה. כלומר אם אתם ימניים, עליכם להתקין את גוף התאורה בצדכם השמאלי ולהיפך, כך האור יפגע בצד השמאלי של הטקסט, מה שימנע מהיד שמדפדפת בספר ומחליפה עמודים להצל על חומר הקריאה.

ומהו האור המושלם לקריאה? מומחים טוענים שנורות פלורסנט והלוגן יהיו בעלות ביצועים טובים יותר, כאשר המטרה היא להאיר את העמודים בספר שלכם. הסיבה היא האור הלבן, שמטיל זוהר רך כאשר הוא מאיר את עמודי הספר.

אנו ממליצים לבחור במנורת קריאה לד. יש דגמים שכוללים קליפס בחלקן התחתון, כך שניתן לשנע אותם ממקום למקום, ואפילו לקחת אותם אתכם לכל נסיעה. בנוסף טכנולוגיית ה-LED  חסכונית, ידידותית לשימוש ולסביבה ומציעה לכם אינספור יתרונות מעולים.

ולבסוף בחרו את מנורות הקריאה בהתאם לאורח חייכם

אין דבר מספק יותר מאשר לשלוח את ידכם בקלות כדי להדליק או לכבות את מנורת הקריאה שלכם. לכן בחירת מנורות קריאה צריכה להתבצע גם מטעמים של נוחות. מעבר לכך עליכם לבחור את המנורה גם בהתאם לסוג החלל עצמו כמו נורות קריאה לחדר שינה, שולחן עבודה וכדומה.

אם אתם מתקינים מנרות קריאה בחלל קטן, ללא הרבה שטח רצפה לרשותכם, אתם יכולים לבחור בתאורה צמודת קיר, אשר משאירה לכם שטח רצפה פנוי. אם יש לכם שידה, שולחן צד או שאתם מניחים מנורת קריאה על שולחן העבודה, תוכלו לבחור במנורות שולחן מהממות ובעלות נוכחות. בסלון אתם יכולים לבחור בגופי תאורה עצמאיים, רק הקפידו שהאור פונה כלפי מטה, או לחלופין, פונה לשני הצדדים (מטה ומעלה).

ולסיכום, באתר ובסניפים שלנו ישנו מבחר שלם של אפשרויות תאורה מושלמות לקריאה ואתם יכולים לבחור את גופי התאורה שיתאימו לסגנון העיצוב, וגם להעדפות הקריאה שלכם בקלות!

מוצרים קשורים

מנורת קיר מתכוננת לקריאה + מטען USB מובנה READER
מנורת קיר מתכוננת לתאורה ולקריאה NIGHTS
חסכו 37%
מנורת קיר קריאה ZAK - תצוגה

מנורת קיר קריאה ZAK - תצוגה

מחיר מבצע₪220 מחיר מקורי₪350
בחירת אפשרויות
מנורת קיר קריאה BUPY

מנורת קיר קריאה BUPY

מחיר מבצע₪190
בחירת אפשרויות
מנורת קיר מתכוננת + תאורת אווירה + מטען USB מובנה SHOW
מנורת קיר קריאה TAMAR

מנורת קיר קריאה TAMAR

מחיר מבצע₪200