לפעמים, כל מה שצריך כדי להפוך חלל שגרתי לחלל יוצא דופן הוא תוספת קטנה ופשוטה. בין אם אתם מעוניינים ליצור אווירה נעימה באחד החללים בבית, בין אם להוסיף זוהר קסום לאירוע מיוחד, בין אם לשדרג את חללי החוץ שלכם, או למקסם את אווירת החג במועדים לשמחה, תאורת גרילנדה  מוכיחה כל פעם מחדש, שאפשר להשיג תוצאות מרהיבות במינימום מאמץ והשקעה.

איפה הקסם התחיל?

בעבר משפחות היו משתמשות בנרות כדי להאיר את עצי חג המולד שלהן, מנהג שלא פעם הוביל לשריפות בבתים. תומס אדיסון, ממציא הנורה הראשונה, היה גם הראשון להמציא שרשרת אורות חשמליים, במהלך חד המולד. השרשרת נמתחה סביב חלקה החיצוני של המעבדה שלו, כאשר עוברי האורח במקום היו אלו שזכו להצצה ראשונה על תצוגת אור חשמלית. מאה שנים לאחר שחיבר נורות לשרשרת בפעם הראשונה, ג'נרל אלקטריק החלה למכור שרשראות תאורה מוכנות, לפני כן, שרשראות אלו היו שמורות לבעלי אמצעים או ידע בחשמל, כאשר בשנות ה- 20 של המאה ה- 20 החלו למכור את הנורות הללו בצורה המונית וייעודית לחג המולד.

היום הן מוכרות בשם גרילנדות, וניתן לראות אותם בכל בית כמעט, כשהן מציעות אינספור שימושים אפשריים.

שרשרת גרינלדות צהובות גדולות

קישוטי חג המולד

אחד השימושים העיקריים של תאורת גרילנדות הוא קישוט עץ חג המולד, שם גם למעשה הכל התחיל. אורות אלו זמינים בעיצובים וצבעים שונים, והם מאירים את הקריסמס באורות זוהרים, יוצרים אווירת חג מסורתית, ומעירים לחיים את הלך הרוח האמיתי של עונת החגים. בין אם תולים אותם בבית ובין אם בחוץ, הם מביאים אתם קסם חגיגי.

תאורת בתים

הם אומנם שימשו לאורך השנים עבור קישוטי חג המולד, אולם כיום לא מזוהים עם היישום הזה בלבד. תאורת גרילנדות מצאה את מקומה בבתים רבים, כשהיא זמינה בשלל כעיצובים, ניתן להשתמש בה עבור מטרות שונות בבית, החל בתאורת אווירה בחדרי הבית השונים, דרך הדגשת מאפיינים ארכיטקטוניים ועד תאורת חוץ ייחודית, גרילנדות מוסיפות המון אלגנטיות לעיצוב הפנים.

תאורה לעיצוב הסוכה וחללי חוץ

סוכות שנבנו לקראת חג הסוכות, לא פעם מעוטרות בתאורת גרילנדות ויוצרות סביבה שמחה וחגיגית. שרשרת האורות לא רק מעצימה את יופייה של הסוכה ותורמת המון לעיצוב אלא שהיא גם יכולה לייצג את הכוכבים הזוהרים מעל, להתכתב עם המשמעות הארעית של הקמת הסוכה ולהוסיף טאץ' נוסף של סמליות. שרשרת הנורות יכולה להישאר תלויה לאורך כל השנה, בפרגולה, במרפסת, ובחללי החוץ שלכם, כדי ליצור אווירה נעימה ומזמינה.

תצוגות ואירועים בחוץ

תאורת גרילנדות נמצאת בשימוש נרחב בתצוגות ואירועי חוץ, ומוסיפה המון אור למרחבים הציבוריים. מפארקים וגנים ועד לרחובות ראשיים ומרכזי קניות, האורות האלה יוצרים מחזה ויזואלי מקסים. בין אם מדובר בהארת מתקנים בקנה מידה גדול, יצירת מופעי אור מהפנטים או הדגשת נקודות ציון, תאורת גרילנדות הופכת חללי חוץ רגילים ליוצאי דופן וייחודיים.

שרשרת לדים אור צהוב

תאורה לאירועים מיוחדים

בנוסף לעונת החגים, תאורת גרילנדות הופכת פופולרית יותר ויותר גם בחגיגות ואירועים מיוחדים כמו חתונות, ימי הולדת וימי נישואין. ניתן לשלב את האורות הללו באופן יצירתי במרכז השולחן, על הקיר מעל שולחן האוכל או בכל מקום אחר, לשפר את האווירה הכללית ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח באמת.

תאורת שטח

ולבסוף, תאורה זו יכולה לתרום המון גם לטיולי השטח שלכם. אם אתם נוהגים לצאת לטיולי קמפינג ולישון תחת שמיים זרועי כוכבים, קחו אתכם תאורת גרילנדות שתאיר את המחנה שלכם, ותעזור לכם לנווט ולהתמצא גם לאחר שהשמש שוקעת. תהיו בטוחים, שהאווירה במחנה תהיה נעימה הרבה יותר.

עם שפע של דגמים ועיצובים, מוזמנים לבחור תאורת גרילנדות שתתאים לצרכים ולשימושים שלכם!

מוצרים קשורים

גרילנדה לד סולארית 10 כדורים
גרילנדה לד סולארית בעיצוב נורות מושחרות
גרילנדה לד סולארית בעיצוב נורות צבעוניות
גרילנדה לד סולארית בעיצוב צדפות
וילון לדים מרהיב

וילון לדים מרהיב

מחיר מבצעהחל מ ₪195
בחירת אפשרויות