אם אתם רוצים ליצור אווירה נוחה ומרגיעה בחדר השינה, לבחירת התאורה הנכונה יש תפקיד חשוב ומרכזי. חדר השינה הוא מקום מפלט אמיתי, זהו החלל שבו אנו מתרווחים, נחים ומתחדשים, ואפשרויות התאורה שנבחר יכולות להשפיע מהמון בחינות, החל במידת הפונקציונליות ועד העיצוב עצמו.

מתאורת אווירה, דרך תאורה דקורטיבית ועד לתאורה משימתית, כל סוג נותן מענה לצרכים מסוימים ומשפיע על אסתטיקה הכוללת של החלל. אם אתם תוהים כיצד להגיע לבחירות נכונות עבור חדר השינה שלכם, ריכזנו לכם כמה טיפים מועילים בדרך להחלטה נכונה.

פונקציונליות: התאמת תאורה לצרכים ספציפיים

כאשר אתם בוחרים תאורה לחדר השינה עליכם לחשוב פונקציונלית, מה שאומר שהתאורה צריכה לספק מענה לצרכים הספציפיים ולאופן השימוש שלכם בחלל. לדוגמה שולחן או מראת איפור דורשים תאורה הרבה יותר ממוקדת, בעוד שמנורת קריאה צריכה לספק כמות מספקת של אור אך מבלי להכביד על העיניים או להפריע לבני הזוג שחולקים אתכם את המיטה. יש המון סוגים של גופי תאורה, כיום אף תוכלו למצוא שידה או מראת איפור המשלבות תאורה מובנית, ושלל פתרונות מתקדמים וחכמים, בחרו את אלו שנותנים מענה לצרכים שלכם.

הבחינו בין סוגים שונים של גופי תאורה מה מתאים לכם?

עולם התאורה כולל שפע של מונחים, כמו גם היצע נרחב של גופי תאורה. תמיד כדאי לבדוק את הקולקציה הזמינה אונליין, או יותר מכך, להגיע לסניף הקרוב למקום המגורים שלכם כדי להתרשם במו עיניכם מהקולקציה. תוכלו לבחור בתאורה תלויה מהתקרה, גופי תאורה צמודים לקיר, מנורות שולחן קטנות, גופי תאורה עומדים, ובאמת שאין גבול לאפשרויות. סוד הקסם – לא חובה לבחור גוף תאורה, אפשר גם לשלב וליהנות מהטוב שבכל העולמות. שילוב בין גופי תאורה שונים, יאפשר לכם ליצור את האווירה הרצויה לכם בכל רגע נתון, בלחיצת כפתור.

מנורת לד מעל למיטה

בחירת התאורה המרכזית בהתאם לסגנון העיצוב

התאורה המרכזית שתבחרו תיתן את הטון ובכוחה להשפיע על מצב הרוח ועל התחושה בחלל. ישנן אפשרויות שונות שעומדות לרשותכם בגזרה הזאת ואתם יכולים להגיע להחלטה על סמך סגנון העיצוב של חדר השינה.

תאורה מרכזית כמו נברשת למשל, תתאים לסגנון עיצוב אלגנטי וקלאסי, מאוורר תקרה עם תאורה ישתלב מושלם בחדר שינה בעיצוב כפרי ותאורת תקרה שקועה תהיה בחירה מינימליסטית ומודרנית יותר לחדר שינה קטן או עכשווי. למראה מגובש ואחיד, התאימו בין הגימור והסגנון של גופי התאורה לבין אלמנטים אחרים בחדר השינה, כמו הרהיטים, המצעים והעיצוב.

שפרו את האווירה עם תאורה דקורטיבית

תמיד כדאי לנסות לשלב גופי תאורה דקורטיביים כדי לשפר את האווירה הכללית של חדר השינה. שרשרת של נורות בעיצובים שונים יכולה להוסיף טאץ' רומנטי וקסום, בעוד שפמוטים לקיר יכולים לתפקד כנקודת מוקד יפה וייחודית. מנורות עומדות בעיצובים, צורות וחומרים ייחודיים יכולות גם הן לתרום המון לנראות של חדר השינה, לאווירה ולתחושה הכללית.

תאורה מתכווננת לחדר שינה

אל תשכחו את איכות השינה שלכם

זה מאוד חשוב לדאוג לאסתטיקה של החלל ולמידת הפונקציונליות, אבל אל תשכחו שתאורת חדר השינה יכולה גם להשפיע על איכות השינה שלכם. תאורה קרה ובהירה מדי, יכולה להקשות על ההרפיה וההירדמות, ולהפריע לתחושת הנוחות בגוף. לכן תמיד מומלץ לבחור בתאורה חמה ורכה כדי ליצור סביבה מרגיעה, ולשלב דימרים, המאפשרים לכם לעמעמם את האור בהתאם לצרכים, לשעה ביום או למצב הרוח.

ובשורה התחתונה - קנו במקום עם מבחר רחב

בחירת תאורה לחדר השינה היא אינה עניין של מה בכך, יש המון גורמים שצריך לקחת בחשבון. כדאי לקנות תאורת לד חכמה וחסכונית, אשר מלבד עיצובים מדהימים מציעה גם יעילות אנרגטית, ולבחור בחנות כמו לדמרקט המציעה לכם מגוון רחב של גופי תאורה בעיצובים מגוונים ובנקודות מחיר שונות, כך שתוכלו לבחור את תאורת חדר השינה האולטימטיבית בקלות!

מוצרים קשורים

המנורה השנייה ב 50%
מנורה צמודת תקרה 4 CUBICAL
המנורה השנייה ב 50%
מנורה צמודת תקרה RELAX

מנורה צמודת תקרה RELAX

מחיר מבצעהחל מ ₪1,250
בחירת אפשרויות
חסכו 26%
מנורת קיר בעיצוב מודרני - DOVE

מנורת קיר DOVE - עודפים

מחיר מבצע₪130 מחיר מקורי₪175
מנורת קיר CAR

מנורת קיר CAR

מחיר מבצע₪345
מנורת קיר CAMEL

מנורת קיר CAMEL

מחיר מבצע₪345
מנורת קיר chill

מנורת קיר chill

מחיר מבצע₪99
מנורת קיר DARK GLASS

מנורת קיר DARK GLASS

מחיר מבצע₪185
בחירת אפשרויות
מנורת קיר ENGLAND

מנורת קיר ENGLAND

מחיר מבצע₪175
מנורת קיר LODGE

מנורת קיר LODGE

מחיר מבצע₪180
מנורת קיר LOM

מנורת קיר LOM

מחיר מבצעהחל מ ₪295
בחירת אפשרויות
מנורת קיר MAYER

מנורת קיר MAYER

מחיר מבצע₪95
בחירת אפשרויות
מנורת קיר MODERN BLACK CIRCLE
בחירת אפשרויות
3 מנורות קיר דקורטיביות

מנורת קיר MODERN BLACK CUBE

מחיר מבצעהחל מ ₪450
בחירת אפשרויות