אתם כנראה כבר לא צריכים שנספר לכם שמנורות ותאורה בכלל הן לחלוטין הכרחיות לעיצוב מקסים, אישי ונעים של המרחב בו אתם חיים או עובדים. מנורות עמידה מעוצבות, שנקראות גם מנורות רצפה, משמשות לשתי מטרות, הן פריטי קישוט ועיצוב מהממים ומרשימים בפני עצמם והן גם מאירות אזורים מסוימים בחלל וממש משפיעות על אווירת התאורה בחדר. כך שמנורות עומדות הן תוספת אלגנטית ופרקטית לחדרים מסוימים, כאשר חשוב להשקיע בכך מחשבה ולבחור את המנורה העומדת המושלמת עבורכם.

בלדמרקט אנו מציעים לכם מבחר מעוצב, איכותי ומרשים במיוחד של מנורות עמידה לסלון, עם מגוון סגנונות עיצוב, עוצמות וגווני תאורה וכל האפשרויות להתאמה אישית מושלמת לסטייל ולפונקציונאליות שאתם מחפשים.

מאפיינים כלליים של מנורות עמידה

מנורות עמידה או מנורות רצפה הן לרוב מנורות גבוהות, העומדות על הרצפה על בסיס יציב וייעודי למטרה זו, כאשר הן מכוונות את האור בצורה מפוזרת או גבוהה יותר לעומת הרצפה עצמה. מנורות עומדות אלו חולקות לרוב כמה מאפיינים עיקריים של עיצוב ומבנה:

  • בסיס יציב, חזק ומספיק כבד כדי שמנורת העמידה תהיה מצד אחד יציבה מספיק ומצד שני אפשרית להזזה והתאמה במרחב.
  • עמוד גבוה או אמצעי הנדסי אחר להגבהת המנורה עצמה מהרצפה, כך שהאור יופץ ויתפזר מנקודה גבוהה יותר בחדר בהשוואה לבסיס הרצפתי.
  • מתג אחד או לעיתים אפילו שניים לתפעול נוח ונגיש של מנורת העמידה – שימו לב לזה אם אתם מתכננים להציב מנורת רצפה במיקום פחות נגיש.
  • אהיל או גוף מעוצב ייעודי להגנה על המנורה עצמה או על נורות ה-LED בגוף התאורה וגם ליצירת פיזור אור המתאים לעיצוב וייעוד המנורה הספציפית.

לפי מאפיינים כלליים ועיקריים אלו, יש סגנונות עיצוב שונים של מנורות עמידה, החל ממנורות קלאסיות במראה וינטג' או מראה עתיק ועד מנורות עומדות בסטייל מודרני, מתקדם ומינימליסטי במיוחד או דגמים עומדים בסגנון יוקרתי בעלי טווח מחירים מגוון.

המיקומים הטובים ביותר למנורות עומדות

מנורות עמידה / מנורות רצפה עובדות נהדר בשלל מיקומים וחדרים בבית ואפילו בחלק מהסביבות המשרדיות. אלו מנורות שיש להן נוכחות בולטת ואמירה אופנתית וסגנונית ברורה, בדיוק בגלל שהן לרוב גדולות ועומדות בגאון על הרצפה, לא מותקנות על התקרה או על הקיר. בגלל הייחודיות שלהן מבחינת הצורה, הגודל ובעיקר צורת ההתקנה החופשית על הרצפה, חשוב למקם מנורת עמידה נכון וחכם, בצורה שתהיה אסתטית ותתרום לעיצוב הפנים אך גם בצורה שתהיה פרקטית ולא תיצור הפרעה כלשהי במרחב החדר.

מבחינת מיקומים להציב בהם מנורות עמידה בבית ואיך הכי טוב להציב ולהשתמש במנורות גבוהות אלו, על פי רוב הן מספקות את האפקט הטוב והאלגנטי ביותר כאשר הן מוצבות בצידי החדר או לצד אלמנט שימושי/עיצובי מרכזי, כמו ספה או מזנון מיוחד. הנה הדוגמאות המובילות והאהובות עלינו בלדמרקט ש/ל שימוש במנורות עומדות:

  • צמוד לספה או כורסא, לתוספת אור לקריאה, שדרוג הסטייל של פינת הישיבה ויצירת מראה שלם ואיכותי יותר.
  • מנורת עמידה המוצבת לבדה בפינה יחסית חשוכה של החדר, גם לתוספת סגנון עיצובי מיוחד וגם לתוספת אור שימושי.
  • מנורת עמידה לצד מיטה או לצד שידת מיטה, שידת טואלט מעוצבת – גם כתוספת עיצובית מרשימה וגם אם אין מקום למנורת שולחן על הטואלט או השידה.
  • לצד שולחן עבודה או מחשב, בסגנון המתאים לעיצוב הכולל של עמדת העבודה או המחשב וכאשר המנורה מחמיאה ומוסיפה לעיצוב כולו.

מנורות עמידה מהוות תוספת מרשימה, מעוצבת ומיוחדת לכל חדר והן גם נותנות מענה לעיצוב תאורה שלם הכולל 3 מקורות אור – אור טבעי מחלונות, תאורה ראשית על התקרה או על הקירות ותאורת אווירה וחיזוק האור עם מנורות רצפה מעוצבות.

מוצרים קשורים

מנורת רצפה line

מנורת רצפה line

מחיר מבצע₪595
3W ספוט שקוע רצפה מוגן מים
ספוט שקוע רצפה מוגן מים 4W
מנורת שולחן CHOICE

מנורת שולחן CHOICE

מחיר מבצע₪325
מנורת שולחן line בחדר שינה

מנורת שולחן line

מחיר מבצע₪245