הרבה יותר מפתרון אחסון פשוט לוארגון של פריטים שונים, מסמכים, בגדים ושאר דברים, שידה איכותית, מעוצבת ומיוחדת יכולה להוסיף שפע של סטייל לכל חדר – ושידות הרטרו המהממות מבית לדמרקט בהחלט עומדות במשימה זו, עם פריטים מעוצבים מיוחדים במינם, בסגנון רטרו או וינטג', ססגוניות ויוצאות דופן, שידות המשלבות בצורה מושלמת ומרהיבה בין פרקטיות באחסון לבין עיצוב ויצירת סטייל אישי ומיוחד בבית.

רשת לדמרקט מציעה שידות רטרו ושידות וינטג' במגוון דגמים, גדלים, עם שילובי צבעים מקסימים ואפשרויות פריסה של מגירות. השידות נמכרות אך ורק באולמות התצוגה של לדמרקט ואינן זמינות לרכישה דיגיטלית באתר, אתם מוזמנים לאחד מסניפי הרשת להתרשם מהשידות המעוצבות והמהממות שלנו ולבחור לכם רהיט מיוחד במינו, כזה שללא ספק יהווה מוקד משיכה ויזואלי ואסתטי בכל מיקום בו תציבו אותו.

שידות מקוריות, צבעוניות ומיוחדות במינן

שידות הרטרו של לדמרקט מכניסות לכם הביתה המון צבע וסטייל, הן פריטי ריהוט צבעוניים וססגוניים במיוחד ועם אווירה קסומה וכיפית של עיצוב רטרו או וינטג' מימים עברו, במבנה מודרני, נוח ופרקטי להפליא לאחסון כל מה שאתם רוצים. תוכלו למצוא באולמות התצוגה של לדמרקט שידות גדולות וקטנות, שידות המוצבות כפריט עיצוב מרכזי צמוד לקיר מרכזי בסלון או במסדרון ביתכם, שידות לצד המיטה, שידות לחדר השינה ולכל חדר או חלל שאתם רוצים לשדרג בפתרון אחסון מעולה ועיצוב מרהיב שאי אפשר להישאר אדיש אליו.

בית המלאכה המעצב ובונה עבור רשת LEDMAREKET את שידות הרטרו והווינטג' מייצר פריטים שהם לגמרי יצירות אמנות ועיצוב, עם שימוש בצבעים רבים בשילובים מדליקים וכיפיים, לצד פריטים יותר מאופקים אך עדיין עם אווירת הרטרו היפה והמיוחדת.

לא משנה היכן תציבו שידת רטרו או שידת וינטג' מבית לדמרקט, היא בוודאות תהיה מוקד המשיכה העיקרי בחדר ותזכה למחמאות רבות מאוד. כמובן שבעזרת פתרונות תאורה המתקדמים והמעוצבים של לדמרקט – מוקד הפעילות שלנו – תוכלו להאיר את השידה ולשדרג אפילו יותר את העיצוב המיוחד שלכם.

מאפיינים של שידות רטרו / וינטג'

סגנון הרטרו בעיצוב פנים ועיצוב רהיטים שואה השראה מעיצובי העבר, מתקופות הזוהר של עולם העיצוב ועם מאפיינים הלקוחים מסגנונות עיצוב פוסט-מודרניים למיניהם. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון רטרו, בסגנון אקלקטי, כפרי או כמעט בכל סגנון אחר למעט מודרני או מינימליסטי, שידת רטרו תתאים בצורה מושלמת ותיתן קונטרסט של צבע ותוספת עיצובית בולטת ומרהיבה.

למעשה ולמרות האמור לעיל, בבתים רבים המעוצבים בסטייל מודרני ומינימליסטי דווקא תוספת של שידה צבעונית, בעיצוב שאינו מינימליסטי ואינו ליניארי וסימטרי כמו בסגנון המודרני יכולה להוסיף המון אופי וחן לחדר ולהפוך אותו למקורי, לשלכם.

מאפיינים של שידות רטרו כוללים למשל שילוב מגירות בכמה גדלים בתוך אותה שידה, צביעת מגירות ואלמנטים בשידה בצבעים חזקים וצבעוניים  - לעיתים מנוגדים זה לזה ולבסיס השידה, שימוש בהרבה מגירות, התקנת ידיות בסגנון עתיק או ישן ולעיתים אפילו לשלב ידיות שונות בתוך אותה שידה, שילובים של עץ טבעי בגמור טבעי לצד מגירות ואלמנטים צבעוניים, דוגמאות ודפוסי עיצוב מעולמות הרטרו – למשל צורות גיאומטריות, צביעה "משופשפת", דוגמאות פרחוניות צבעוניות ועוד.

בגל בדגמים שלנו של שידות רטרו או וינטג', אתם מקבלים רהיט שימושי מאוד אבל בהחלט גם בולט מאוד מבחינת עיצוב וסטייל, רהיט בולט בצבעוניות ובאמירה האופנתית שלו.

בואו לאולם התצוגה הקרוב אליכם של לדמרקט ושדרגו את עיצוב הבית שלכם עם שידת רטרו או וינטג' צבעונית, מקורית ומיוחדת במינה – עם קולקציות של מעט פריטים מכל דגם ובנייה איכותית וחזקה מאוד.

מוצרים קשורים

Gift Card

Gift Card

מחיר מבצעהחל מ ₪10
בחירת אפשרויות
מנורת שולחן CHOICE

מנורת שולחן CHOICE

מחיר מבצע₪325
מנורת שולחן CARE

מנורת שולחן CARE

מחיר מבצע₪165
בחירת אפשרויות
מנורת שולחן DESK

מנורת שולחן DESK

מחיר מבצע₪365
מנורת שולחן FLOWER

מנורת שולחן FLOWER

מחיר מבצע₪345
מנורת שולחן HUK

מנורת שולחן HUK

מחיר מבצע₪99
מנורת שולחן LENOR

מנורת שולחן LENOR

מחיר מבצע₪69
מנורת שולחן line בחדר שינה

מנורת שולחן line

מחיר מבצע₪245
מנורת שולחן LINK

מנורת שולחן LINK

מחיר מבצע₪145
מנורת שולחן NIA - בצבע לבן
מנורת שולחן PULSE

מנורת שולחן PULSE

מחיר מבצע₪430
מנורת שולחן TIMU

מנורת שולחן TIMU

מחיר מבצע₪430
מנורת שולחן TUM

מנורת שולחן TUM

מחיר מבצע₪120
מנורת שולחן YES

מנורת שולחן YES

מחיר מבצע₪40
בחירת אפשרויות
מנורת שולחן ZEH

מנורת שולחן ZEH

מחיר מבצע₪320
2 מנורות שולחן

מנורת שולחן טימי

מחיר מבצע₪80
בחירת אפשרויות