עולם התאורה התפתח משמעותית בשנים האחרונות, עם הכנסתן של טכנולוגיות תאורה חדישות ומגוון אדיר של סוגי נורות ופתרונות תאורה, מגוון שרק הולך וגדל בכל שנה. נורות הלד כובשות את כל היבטי עולם התאורה, בזכות אמינות, יעילות אנרגטית ושפע עשיר של סגנונות וסוגי תאורה וחיבורים, זאת לצד סוגים מיוחדים וגם ישנים יותר של נורות שעדיין נמצאים בשוק כדי לתת מענה לאינספור יישומי התאורה הקיימים. כך שאנו מבינים שתחום סוגי הנורות בהחלט יכול להיות מבלבל ועמוס, לכן צוות לדמרקט הכין עבורכם מדריך שימושי ותמציתי.

חשוב לציין מראש שהיום, עבור שימושי תאורה ביתיים ומשרדיים ועבור כמעט כל צורך פרקטי וודאי שעבור כל צורך עיצובי ואסתטי, קטגוריית נורות ה-LED מציעה מענה מעוצב, יעיל, חסכוני ואמין, כזה אשר עדיף בשלל פרמטרים על פתרונות תאורה אחרים, עם אפשרויות התאמה כמעט לכל סוגי החיבורים. כך שההמלצה הגורפת והכללית שלנו בלדמרקט מבחינת בחירת סוגי נורות, היא כמובן על נורות מבוססות טכנולוגיית לד. בקטלוג העשיר והמתעדכן שלנו, כמו גם בסניפים עצמם, תמצאו את המבחר האיכותי והמגוון ביותר של גופי תאורה לד, בשלל עיצובים וסגנונות ומחירים תחרותיים במיוחד.

הסוגים העיקריים של נורות הקיימים בשוק

באופן כללי, שוק התאורה רחב מאוד, כאשר ניתן למצוא כמה סוגים עיקריים של מנורות ובמסגרת כל סוג יש המון מבחר ואפשרויות ספציפיות. גם בהקשר זה של הסוגים העיקריים של נורות, אפשרות הלד היא הרחבה והמגוונת ביותר מבחינת סוגים, עיצובים, סוגי חיבורים, גווני וטמפרטורת תאורה וצורות.

  • נורות LED: נורות המבוססות על טכנולוגיית LED, מספקות תאורה במגוון רחב של גוונים, טמפרטורות אור וסוגי מנורות ספציפיים, מנורות חדשניות במיוחד ועד נורות לד בסטייל וינטג' ועתיק, הכל על בסיס טכנולוגיה דיגיטלית ואלקטרונית אמינה, חסכונית בחשמל ועם אורך חיים גדול במיוחד.
  • נורות LED חכמות: נורות לד חכמות, מאפשרות למשל החלפה של צבעי האור שהנורה מפיקה, שליטה מרחוק דרך קישוריות Wi-Fi וכיוצא באלו.
  • נורות פלורסנט קומפקטיות / CFL: נורות פלורסנט קטנות ובצורות שונות, גם עם חיבורי נורה "רגילים" מסוג E27 או E14 ועם סוגי חיבורים שונים. חסכוניות יחסית בחשמל, מספקות אור לבן שלא מתאים לכל סיטואציה ולכל העדפה אסתטית.
  • נורות פלורסנט ארוכות: הסגנון הקלאסי והוותיק של נורות פלורסנט, בצורת גלילים מאורכים. חיבור פשוט, חיסכון יחסי בחשמל אך שוב, אור לבן בוהק וחזק שהיום פחות פופולארי ומתאים.
  • נורות הלוגן: נורות חזקות המגיעות במגוון צורות וסגנונות, היו בעבר פופולאריות כי התאימו לגופי תאורה מעוצבים וסיפקו אור חזק מאוד, לרוב בגוון צהוב חמים. נורות אלו צורכות המון חשמל ביחס לנורות LED והן גם מתחממות מאוד. הופכות פחות ופחות נפוצות ומפנות את מקומן לנורות LED איכותיות ומעוצבות.
  • נורות להט קלאסיות: נורות ותיקות מאוד, הולכות ונעלמות מהשוק ויש מדינות שאפילו אוסרות בחוק על ייצורן בגלל שהן כה בזבזניות בחשמל ובעלות אורך חיים קצר. מספקות אור צהוב חם, נעים לעין אבל בעלויות חשמל משמעותיות לעומת טכנולוגיית לד – שגם מאפשרת כיום טמפרטורות אור של 2700K הקרובות במראה לאור של נורת להט קלאסית.
  • נורות מיוחדות: אלו נורות מיוחדות המיועדות ליישומים מיוחדים או לשימושים מאוד ספציפיים. נורות אלו כוללות למשל נורות של מכשירי חשמל כמו מקררים או תנורים, נורות קוטלות חיידקים וזיהומים (אולטרה-סגולות למשל), נורות חימום אינפרה-אדום וכיוצא באלו.

נורות לד – מענה מקיף, מעוצב ומותאם אישית

כפי שראינו, יש סוגי נורות רבים מאוד. אבל שוב, נורות לד מספקות כיום מענה מקיף, מעוצב, אמין, חסכוני ועם מגוון אפשרויות התאמה אישית מבחינת סוג האור המופק וסגנון גוף התאורה ואפילו עיצוב הנורה עצמה. יש נורות לד באינספור צורות ועיצובים – כמו נורות "רגילות", פסים, סלילי תאורה גמישים, נרות, כדוריים, נורות שטוחות, ספוטים, גלילי תאורה, נורות לחיצה, נורות רפלקטור ועוד מגוון אפשרויות. נורות לד מספקות פתרונות תאורה מעוצבים ונעימים לסביבה הביתית וגופי תאורה חזקים וייעודיים לסביבה משרדית, עם כל היתרונות הכלכליים והתפעוליים של נורות LED.

מוצרים קשורים

נורת לד FILAMENT G95

נורת לד FILAMENT G95

מחיר מבצעהחל מ ₪33
בחירת אפשרויות
נורת לד דמוי פחם FILAMENT A60

נורת לד דמוי פחם FILAMENT A60

מחיר מבצעהחל מ ₪30
בחירת אפשרויות
נורת לד דמוי פחם FILAMENT ADISON VINTAGE
נורת לד דמוי פחם FILAMENT C35

נורת לד דמוי פחם FILAMENT C35

מחיר מבצעהחל מ ₪12
בחירת אפשרויות
FILAMENT G125 שקופה

נורת לד דמוי פחם FILAMENT G125

מחיר מבצעהחל מ ₪65
בחירת אפשרויות
נורת לד דמוי פחם FILAMENT G200
נורת לד דמוי פחם FILAMENT PURE VINTAGE
נורת לד דמוי פחם FILAMENT ST64

נורת לד דמוי פחם FILAMENT ST64

מחיר מבצעהחל מ ₪22
בחירת אפשרויות
נורת לד דמוי פחם FILAMENT T30

נורת לד דמוי פחם FILAMENT T30

מחיר מבצעהחל מ ₪38
בחירת אפשרויות
נורת לד דמוי פחם FILAMENT T45
נורת לד דמוי פחם FILAMENT VINTAGE
נורת לד 2470 לומן בהספק A95 E27 27W
בחירת אפשרויות
נורת לד 1400 לומן בהספק A70 E27 15W
בחירת אפשרויות
נורת לד 780 לומן בהספק A60 E14 9W
בחירת אפשרויות
נורת לד 960 לומן בהספק A60 E27 12W
בחירת אפשרויות
נורת לד 550 לומן בהספק C35 E14 5W
בחירת אפשרויות